5
Nov

Comunicat Presa

Bucuresti, 29 octombrie 2015: Evenimentul Bucharest Gentleman a plasat Bucurestiul pe harta elegantei internationale cu ocazia celebrarii a 11 ani de la introducerea conceptului de „tailoring” in Romania.

Zenonni Su Misura si Parisian Gentleman au organizat aseara la Palatul Bragadiru din Bucuresti evenimentul Bucharest Gentleman, o experienta inspirationala unicat care a ridicat eleganta la nivel de excelenta. Amfitrionul evenimentului a fost Dragos Bucurenci care a pus in scena un regal in arta vestimentara masculina. Evenimentul a beneficiat de participarea extraordinara a lui Hugo Jacomet, unul dintre cei mai apreciati exponenti internationali in domeniu si autor al celebrei publicatii online Parisian Gentleman.

Evenimentul a avut parte si de un recital de vioara sustinut de Alexandru Tomescu care a incantat audienta cu instrumentul Stradivarius Elder-Voicu. Alaturi de cei doi invitati de marca, pe scena a urcat si Simona Hulber, care a prezentat istoria Zenonni Su Misura in Romania si care a anuntat deschiderea celui mai nou showroom Zenonni la Moscova, astfel, de la un brand romanesc de familie Zenonni Su Misura ia drumul unui brand international.

„Romania este astazi unul dintre cei mai importanti actori in arta vestimentara masculina. De aceea, prima mea oprire din turneul de lansare a cartii Parisian Gentleman, am considerat ca trebuie sa fie Bucurestiul, Micul Paris. Este un semnal si o sustinere pe care vreau sa le ofer Romaniei ca actor important in industria vestimentara masculina”, a declarat Hugo Jacomet.

La randul sau, Simona Hulber, designer si detinatoare a brandului Zenonni Su Misura a mentionat: „In luna septembrie 2015 am inaugurat cel mai nou showroom Zenonni, la Moscova. Dupa Chisinau (in 2013) si Moscova (2015), de la un brand de familie, Zenonni a luat drumul unui brand international. Este o provocare mare sa oferim produsele si serviciile Zenonni pe o piata matura si competitiva precum Rusia, dar si un motiv in plus sa descoperim calea afirmarii internationale”.

De asemenea, tot in cadrul evenimentului de aseara, Zenonni Su Misura a lansat un nou produs: pantofii bespoke. “Ne dorim sa completam gama de produse bespoke si alaturi de costume si camasi sa oferim si adevaratul pantof lucrat 100% manual. Colaborarea cu Valentin Frunza a inceput acum doi ani, cand am decis sa impartim showroomul Zenonni din Chisinau. Din octombrie 2015 Valentin Frunza realizeaza exclusiv pantofi la comanda pentru clientii din Romania, doar prin intermediul Zenonni”, a declarat Ciprian Vlad, Director General Zenonni.

Cu ocazia evenimentului de aseara, Zenonni Su Misura a lansat astfel conceptul „Bucharest Gentleman”, o platforma si totodata un instrument educational care isi propune sa promoveze pe termen lung normele vestimentare corecte si sa devina un proiect social de informare a viitoarelor generatii.

La eveniment au participat numerosi invitati, iubitori ai stilului vestimentar masculin printre care: Ilie Nastase, Adrian Nastase, Emanuel Iuhas, Andra Ilias, Adriana Chiper, Alina Aliman, Andrei Aradits, Diana Bart, Sonia Argint Ionescu, Virgil Stanescu, Tatiana Ernuteanu si numerosi altii.

Despre Hugo Jacomet:

Speaker, custode, autor si fin observator al societatii actuale, Hugo Jacomet – The Parisian Gentleman, este un personaj important si un pionier al revolutiei modei masculine de la sfarsitul anilor 2000. Revista sa digitala Parisian Gentleman a devenit o referinta mondiala in moda “sartoriala” si a educatiei in domeniu, ce reuneste in jurul ei un numar mare de domni pasionati de toate varstele si din toate colturile lumii, ce isi doresc nu doar sa se imbrace bine ci si sa aiba un stil de viata elegant.

Despre Zenonni Su Misura:

Zenonni Su Misura este o companie care produce costume, pantofi si accesorii bespoke si made-to-measure pentru barbati. Fondat in 2004 de catre doi antreprenori: Simona Hulber, designer roman si Ciprian Vlad, cu un bogat background in domeniu, ambii cu peste 15 ani experienta in industria fashion barbateasca. Zenonni Su Misura a fost prima companie din Romania care a oferit adevarata experienta unei croitorii italiene sau a unui atelier de croitorie Savile Row.

Dintr-o afacere de familie care acum 10 ani oferea imbracaminte made-to-measure si bespoke pentru clienti locali intr-o atmosfera primitoare, personala si totusi sofisticata, Zenonni Su Misura este acum un brand international, cu showroom-uri in Moscova, Bucuresti si Chisinau.

Despre Simona Hulber:

Designer, consilier vestimentar si detinatoare a brandului Zenonni Su Misura, Simona Hulber este pioniera pietei de made-to-measure si bespoke in Romania. Aventura ei in lumea modei a inceput acum mai bine de 15 azi cand absolvea Sectiunea de arte a Universitatii din Oradea. A colaborat cu nume renumite in lumea modei iar de 11 ani, creatiile sale se regasesc sub brandul Zenonni Su Misura, primul business romanesc ce a avut ca focus – imaginea unui gentleman desavarsit.

Prin consilierea clientilor sai, Simona reuseste sa le creeze acestora o imagine complet schimbata si desavarsita, toate acestea prin inducerea unei perspective noi, creative ce combina haine made-to-measure si bespoke – intr-o combinatie perfecta de stil si eleganta.

Despre Alexandru Tomescu:

Un om. O vioară. Aceste două coordonate sunt suficiente pentru a crea un Univers. Iar când omul este Alexandru Tomescu, iar vioara este un Stradivarius, se naşte un Univers locuit de creaturi sonore fascinante care se desprind din culoare şi densitate sonoră, toate menite să subjuge publicul aflat în sală. După o mai mult decât fructuoasă carieră realizată în Europa și în lume, presărată cu succese în săli precum Théâtre des Champs Elysées – Paris, Carnegie Hall – New York sau Metropolitan Arts Centre – Tokio, sub bagheta unor Maeştri precum Valery Gergiev, Kurt Masur sau Christoph Eschenbach, Alexandru a revenit în România, unde s-a implicat în organizarea unor turnee naţionale de muzică clasică. Este printre primii artişti care şi-a făcut o misiune clară din a purta mesajul muzicii clasice în oraşe româneşti în care nu există filarmonici. Este suficient ca numele său să apară pe un afiş pentru ca biletele să se epuizeze cu zile întregi înainte de evenimentul respectiv.

Leave a Reply